Verrassingsfeest afscheid Nico Boon zeer geslaagd.

22 juni 2023 12:30

Lid van Verdienste Nico Boon is zaterdag 17 juni enorm in het zonnetje gezet door "zijn" veteranen team. Nico neemt afscheid als leider en dat kon natuurlijk niet onopgemerkt voorbij gaan!

Sinds 1978 (!) heeft Nico Boon diverse teams geleid. De laatste jaren was hij vooral actief bij de veteranen, maar nu is het moment aangebroken om daarmee te stoppen. Tevens een mooi moment want dit jaar werden de Veteranen Kampioen! Als blijk van waardering organiseerden zijeen prachtig feest voor hem.
nico_boon.jpg

Nico werd nietsvermoedend opgehaald door zijn zoon en naar de club gebracht. Bij aankomst stonden de genodigden hem op te wachten, allemaal met een  "Nicomasker voor hun gezicht. Nadat de ontroerde en verbaasde Nico iedereen begroet had, ging het gezelschap naar de kantine waar het feestgedruis losbarstte. Het rad werd gedraait en bij elk nummer werden filmpjes getoond waarin diverse mensen Nico toespraken, waaronder Sjaak Swart, ome Cor (Martin Waardenburg), René Julicher en Nico's oudste zoon (die op vakantie waren),

Bij een afscheid horen uiteraaraard ook mooie cadeaus, en velen hebben gul bijgedragen. Zo kreeg Nico onder andere een prachtige vakantiecheque van Van der Valk. Het geld dat hij nog ontving, schonk hij aan onze eigen onderhoudsploeg van de club, evenals aan de Nierstichting en het Rode Kruis. Nico Boon, Lid van Verdiendste, werd vervolgens toegesproken door de vertrekkend voorzitter Arjan Maat en ontving als eerste in de geschiedenis van VVA de "VVA Ouvre Prijs" voor al zijn bewezen diensten. Hoewel hij stopt als leider van de veteranen, blijft Nico gelukkig beschikbaar voor andere taken, zoals natuurlijk het Boutdraaien in december en de wekelijkse kascontrole.

Hierna zorgde de DJ voor de muzikale sfeer, en later volgde een optreden van de Nederlandstalige zanger Mick Harren. Het werd een ouderwets gezellig feest, dat uiteindelijk ook voelde als een zeer geslaagde reünie, waar veel oud-leden de weg naar VVA weer wisten te vinden.

Nico: nogmaals bedankt!
Klik hier voor meer foto;s en filmpjes!