Help! Help ons en kom naar de scheidsrechtersavond!

11 augustus 2023 14:45

Zoals velen van jullie weten hebben wij enorm veel moeite om begeleiders/scheidsrechters te vinden voor onze thuiswedstrijden. Hier hebben wij de afgelopen jaren regelmatig oproepen voor geplaatst.

Hierbij doen wij wederom een oproep: Lijkt het je leuk om eens een wedstrijd te fluiten en wil je daar eens wat meer van zien en horen?

Aanstaande woensdag 16 augustus om 20.00 uur geeft de bekende scheidsrechter Danny Makkelie een gasttraining namens de Scheidsrechtersvereniging Drechtsteden.
De training vindt plaats om het hoofveld van ASWH te Hendrik Ido Ambacht.
Na afloop van de training geeft Danny een presentatie.

Deelname is GRATIS!

Wij hopen dat het in jullie agenda past en jullie in de gelegenheid zijn om deze presentatie/training bij te wonen.

Laat je het ons even weten als je er naar toe wilt?

image004.jpg