Pupil van de week: Teun Horden

20 september 2023 18:30

Zaterdag 23 september is Teun Horden pupil van de week bij de wedstrijd Alblasserdam - Schoonhoven. Team van de week is deze week: JO9-2!

Teun is 7 jaar, zit momenteel in groep 4 van OBS de Knotwilg en speelt met veel passie in de JO8-2. Zijn favoriete positie in het veld is aanvaller, maar hij is bereid om overal te spelen en zijn team te ondersteunen. Naast voetballen heeft Teun ook een passie voor gamen, zwemmen en lekker buiten spelen.

Als we vragen wat Teun later wil worden, zegt hij blij: "Piloot!".

Als het om zijn favoriete voetbalclubs gaat, is Teun een echte Feyenoord-fan als het gaat om Nederlandse teams, terwijl hij Paris Saint Germain als zijn favoriete buitenlandse club heeft gekozen. Zijn favoriete speler is niemand minder dan de getalenteerde Luca Modric.

Bij vv Alblasserdam geniet Teun van het trainen en het spelen van wedstrijden. Hij heeft geen specifieke wensen voor veranderingen binnen de club. Zijn favoriete speler bij het eerste elftal van vv Alblasserdam is Mark Buijs en hij hoopt tijdens zijn Pupil van de Week-ervaring een foto te kunnen maken met de spits of Mark.

Gevraagd naar welke activiteiten hij graag op de club zou willen doen, antwoordde Teun: "Een toernooi!"

Team van de week
Aanstaande zaterdag  hebben we niet alleen een  pupil van de week, maar ook een geweldig team van de week ! Dit keer staat de JO9-2 in de schijnwerpers als ons "Team van de Week."

9_126.jpg

IMG_2846Teun.jpeg

We hopen dat Teun en de JO9-2 een onvergetelijke dag zullen hebben en veel plezier zullen beleven bij de wedstrijd.

Tot zaterdag!