Pupil van de week: Arda Duygu

5 oktober 2023 20:15

In een nieuwe aflevering van "Pupil van de Week" laten we jullie graag kennismaken met de Arda Duygu, die komende zaterdag de eer heeft om als Pupil van de Week in de spotlights te staan bij vv Alblasserdam. We spraken met deze enthousiaste speler om hem beter te leren kennen.

Arda is 8 jaar en zit in groep 5.  Hij is altijd druk bezig met zijn favoriete activiteiten: voetballen, zwemmen en gamen. Arda is een veelzijdige speler en speelt in ons JO9-1 team. Hij voelt zich het meest op zijn gemak als spits, maar is ook zeer bedreven in het middenveld en de verdediging.

Als echte voetballiefhebber heeft Arda een duidelijke voorkeur voor zowel Nederlandse als buitenlandse clubs. Hij juicht voor Feyenoord in Nederland en voor Al-Nassr in het buitenland. Als het om spelers gaat, is zijn favoriet niemand minder dan Cristiano Ronaldo, ofwel CR7.

Wat vind je leuk bij vv Alblasserdam?
Bij vv Alblasserdam is het teamgevoel voor Arda erg belangrijk. Hij geniet van de hechte band met zijn medespelers en voelt zich helemaal thuis in het clubleven.

Toekomstige dromen
De dromen van deze jonge voetballer reiken hoog; hij wil later graag profvoetballer worden en met zijn talent en passie voor het spel lijkt hem dat zeker niet onmogelijk.

De club verbeteren?
Arda is nog te jong om zich zorgen te maken over eventuele veranderingen bij de club. Voor nu wil hij vooral genieten van zijn tijd bij vv Alblasserdam en zich blijven ontwikkelen als speler.

Favoriete speler bij het 1e van vv Alblasserdam
Hoewel Arda geen specifieke favoriete speler heeft bij het eerste elftal van vv Alblasserdam, heeft hij wel de wens om met Ahmet, een van de spelers uit het eerste elftal, op de foto te gaan.

Toekomstige activiteiten bij vv Alblasserdam
Arda kijkt uit naar toekomstige activiteiten bij onze club, zoals toernooien. Hij is vastbesloten om zijn passie voor voetbal voort te zetten en te groeien als speler bij vv Alblasserdam.

We wensen Arda heel veel plezier aanstaande zaterdag!