Pupil van de week: Jop Horden

23 oktober 2023 19:00

Aanstaande zaterdag hebben we weer een speciale gast bij de wedstrijd Alblasserdam 1 - Arkel 1. Deze week is de eer aan Jop Horden, onze Pupil van de Week!

Jop is 9 jaar, zit op de Kiem en speelt in de JO9-2. Jop heeft een passie voor voetbal en gamen. Zijn droom is om later een bekende YouTuber te worden. In het veld speelt hij het liefst als spits, maar hij staat klaar om op welke positie dan ook te spelen, afhankelijk van de behoefte van het team.

Als het gaat om favoriete clubs en spelers, steunt Jop Feyenoord in Nederland en heeft hij een zwak voor Real Madrid in het buitenland. Zijn favoriete speler? Dat is Cristiano Ronaldo, een van de grootste namen in het voetbal!

Bij vv Alblasserdam geniet Jop van de trainingen en wedstrijden. Zijn favoriete speler bij het eerste elftal is Arda. Jop zou ook graag met Arda en de trainer op de foto willen!

Wat betreft activiteiten op de club, Jop heeft een speciale wens: een toernooi. Laten we dat onthouden en kijken of we iets voor hem kunnen organiseren!

We wensen Jop veel plezier en een geweldige tijd bij Alblasserdam 1 - Arkel 1.

IMG_2008.jpeg