Gezellige vrijwilligersavond!

1 november 2023 19:30

Vrijdag 27 oktober was een avond vol waardering en gezelligheid bij vv Alblasserdam. Tijdens de Vrijwilligersavond werden onze vrijwilligers in het zonnetje gezet en bedankt voor hun tomeloze inzet.

In een gezellige sfeer werd er onder het genot van een hapje en een dranke bijgepraat en gelachen. Sprekend over de avond, verklaarde de voorzitter van vv Alblasserdam, Boyd Bartels: "Wij kunnen niet genoeg benadrukken hoe belangrijk onze vrijwilligers zijn voor onze club. Ze zijn de ruggengraat van onze vereniging en zonder hun toewijding zouden we niet zijn waar we nu zijn. Deze avond is slechts een kleine manier om onze waardering te tonen voor alles wat ze doen."

De vrijwilligersavond was dan ook een gelegenheid voor vv Alblasserdam om haar vrijwilligers te bedanken en te laten zien hoezeer hun inzet wordt gewaardeerd. De club is afhankelijk van deze vrijwilligers, die zich inzetten voor de sport en de gemeenschap.

Langs deze weg willen vv Alblasserdam en het bestuur iedereen nogmaals bedanken voor hun onvermoeibare inzet!