Pupil van de week: Matz Verspuij

13 november 2023 16:15

Aanstaande zaterdag, tijdens de wedstrijd Alblasserdam - Groot Ammers, is Matz Verspuij Pupil van de Week.

Matz, spelend in JO8-1 en actief als spits, heeft zijn liefde voor voetbal al vroeg ontdekt.

Naam: Matz Verspuij

Leeftijd: 7 jaar

Klas en school: Groep 4, Het Palet

Team: JO8-1

Hobby's: Voetballen

Toekomstdroom: Profvoetballer worden

Matz geeft aan het liefst als spits te spelen, zowel in zijn team als op zijn favoriete positie binnen het veld. Zijn voorkeur gaat uit naar Feyenoord en Fortuna Sittard als Nederlandse clubs, terwijl hij een bewonderaar is van Manchester City als buitenlandse club. Als favoriete speler heeft Matz Tijjani Noslin gekozen!

Bij vv Alblasserdam geniet Matz van het spelen van wedstrijden en de penalty challenge. Wat betreft eventuele veranderingen binnen de club, is Matz duidelijk: alles is perfect zoals het is! Zijn favoriete spelers bij het eerste elftal van vv Alblasserdam zijn Mark en Ahmed.

Na de kijken we met zijn allen uit naar de activiteiten georganiseerd door de evenementencommissie, een derde helft met een rad van avontuur en de muzikale klanken van DJ Sven Carnage!

Komt allen!

IMG_20231104_082811.jpg