Pupil van de Week: Tino Metselaar

21 februari 2017 9:00

Zaterdag 25 februari is Tino uit JO13-2 pupil van de Week bij de wedstrijd VVA-BVCB!

Tino Metselaar is 11 jaar oud en is de keeper van JO13-2. Uiteraard is ook dat zijn favoriete plekkie in het veld! naast voetbal houdt Tino ook van gamen. Zijn favoriete Nederlandse voetbalclub is PSV; in het buitenland is dat Bayern Munchen. Zijn favoriete speler is Manuel Neuer. Tino vindt het heel gezellig bij vv Alblasserdam en zou heel graag met de keeper van het 1e elftal op de foto willen. En daarnaast zou hij ook eens graag met hem willen trainen!

Veel plezier bij de wedstrijd VVA1-BVCB1, Tino!