Pupil van de week: Jens den Breejen

30 november 2023 20:30

Aanstaande zaterdag is de negenjarige Jens den Breejen de Pupil van de Week tijdens de wedstrijd Alblasserdam - Schelluinen.

Een kijkje in het leven van Jens:

Hobby's
Jens houdt van een actief leven. Zijn tijd verdeelt hij graag tussen voetballen, vissen en gamen.

Toekomstdroom
Op de vraag wat hij later wil worden, antwoordt Jens met overtuiging: "Wethouder." Een ambitieuze keuze ;)

Favoriete positie in het team
Jens voelt zich het meest in zijn element als keeper. Een belangrijke positie waar hij zijn passie voor het spel kan tonen.

Clubvoorkeuren
Favoriete Nederlandse club: Ajax
Favoriete buitenlandse club: Barcelona

Favoriete speler: Mbappe

Wat Jens leuk vindt bij vv Alblasserdam: "De gezelligheid en het voetballen!"

Verbeteringen bij de club: Jens heeft een suggestie: "Meer kinderen die op zaterdagmiddag het eerste komen aanmoedigen." Dat vinden wij een heel goed idee van Jens!

Favoriete speler bij het 1e van vv Alblasserdam: Jesse Julicher.

Met wie op de foto: Jens wil graag een foto met de trainer!

Gewenste activiteiten op de voetbal: Jens heeft simpele, maar waardevolle wensen voor de club: "Gewoon gezelligheid met alle kinderen of een training van een profvoetballer."

We wensen Jens veel plezier als Pupil van de Week!