Pupil van de week: Roan Tiebout

25 januari 2024 18:15

Aanstaande zaterdag, 27 januari, is negenjarige Roan Tiebout de "Pupil van de Week" bij de wedstrijd Alblasserdam - DFC.

Roan is speler van het JO10-2 team en zit in groep 6 van basisschool het Palet.

Roan, die het liefst als spits speelt, heeft een passie voor voetballen, vissen, buiten spelen en gamen. Zijn grote droom is om later profvoetballer te worden en zijn favoriete positie in het veld is spits.

Feyenoord is favoriete Nederlands club, in het buiteland is dat Paris Saint-Germain. Kylian Mbappé is zijn favoriete speler. Bij vv Alblasserdam geniet hij vooral van het trainen en plezier maken met zijn team, en natuurlijk het spelen van wedstrijden.

Zijn favoriete speler bij het eerste elftal is Jonathan Kappen, en Roan zou graag met hem op de foto willen. Roan zou het leuk vinden als er wat meer activiteiten zoals toernooien op de voetbalclub zouden zijn.

Wij wensen Roan heel veel plezier als pupil van de week!