Pupil van de week: Flynn den Breejen

21 februari 2024 14:45

Op zaterdag 24 februari is Flynn den Breejen Pupil van de Week bij de wedstrijd Alblasserdam-Drechtstreek.

Flynn is 11-jaar,  zit in groep 7 van Het Palet en maakt deel uit van ons JO11-1 team. Als het niet op het voetbalveld is, kun je Flynn waarschijnlijk vinden terwijl hij aan het gamen is; een andere passie van hem naast voetbal.

Als het gaat om favoriete teams en spelers, heeft Flynn een gevarieerde smaak. Hij steunt Feyenoord in Nederland en is een fan van PSG in het buitenland, waarbij hij Kylian Mbappé bewondert als zijn favoriete speler.

Bij vv Alblasserdam geniet Flynn van het voetballen zelf en alle leuke evenementen die we organiseren, zoals teamuitjes, clinics en het jaarlijkse tentenkamp.

Wat betreft eventuele veranderingen bij de club, heeft Flynn geen suggesties. Hij is tevreden met hoe alles gaat, wat fantastisch is om te horen!

En tot slot, als het gaat om het eerste elftal, heeft Flynn een speciale voorkeur voor Mark Buijs!

Wij wensen Flynn veel plezier tijdens de wedstrijd Alblasserdam-Drechtstreek.

Kom na de wedstrijd gezellig een drankje doen in de kantine!