Pupil van de Week: Sebi Pagliaro

28 maart 2017 7:30

Pupil van de week bij de wedstrijd tegen NSVV op zaterdag 1 april is de 11 jarige Sebi!

De 11jarige Sebi is speler van JO13-2 en speelt daarin het liefst als spits of (en dat is meestal zijn plekkie) rechts voorin! Voetballen is het liefste wat hij doet en hij wil dan ook heel graag profvoetballer worden! Zijn favoriete voetbalclub in Nederland is Feijenoord en in het buitenland is dat Juventus. Ronaldo en Messi zijn Sebi's grote voorbeelden. Het leukste om bij VVA te doen is natuurlijk gezellig samen "te tikken" en hij vindt dat er minder gezeur om rugnummers moet zijn binnen het team! Sebi zijn favoriete VVA-speler is Jesse Julicher en hij wil ook graag met hem op de foto! :)

Heel veel plezier bij  "jouw" wedstrijd Sebi!