Pupil van de week: Mano van der Plaat

7 maart 2024 14:15

Op zaterdag 9 maart is Mano van der Plaat als onze 'Pupil van de Week' tijdens de wedstrijd tussen Alblasserdam en sv Meerkerk.

Mano is 9 jaar oud en zit momenteel in groep 6 op Kiem in Dordrecht. In zijn vrije tijd brengt hij zijn vrije tijd graag door op het voetbalveld en achter de spelcomputer. In het veld voelt hij zich het meest op zijn plek als linksback, waar hij met volle inzet zijn team verdedigt
Als het gaat om zijn favoriete clubs en spelers, is Mano duidelijk: Feyenoord is zijn favoriete Nederlandse club, terwijl hij Real Madrid steunt als zijn favoriete buitenlandse club. Zijn favoriete speler? Dat is niemand minder dan Lewandoski.
Bij vv Alblasserdam geniet Mano van de Penalty Bokaal en het spelen van wedstrijdjes. Als er iets is dat hij graag zou veranderen, dan is het wel dat ze op het hoofdveld mogen trainen.
Mano heeft ook zijn favorieten bij het eerste elftal van vv Alblasserdam. Zo bewondert hij Jonathan Kappen en zou hij maar al te graag met hem op de foto willen. Daarnaast zou hij graag wat meer toernooitjes willen spelen en andere activiteiten willen ondernemen met zijn voetbalvrienden.

Wij wensen Mano heel veel plezier tijdens de wedstrijd Alblasserdam – sv Meerkerk.

20240305_190446.jpg