Pupil van de week: Sven de Vries

21 maart 2024 17:15

Op zaterdag 23 maart is de negenjarige Sven de Vries Pupil van de Week tijdens de wedstrijd Alblasserdam - Wieldrecht.

Sven, een vrolijke en gedreven speler uit het JO10-1 team, is een leerling van groep 5 op basisschool Nokkenwiel. Zijn passie voor voetbal kent geen grenzen, het is zijn droom om ooit profvoetballer te worden! Als spits in zijn team kan Sven zijn vaardigheden het beste benutten, geïnspireerd door zijn idool Mbappé.

Ajax en Barcelona zijn de clubs die Sven nauw aan het hart liggen. Naast voetbal geniet Sven van vissen en buitenspelen in zijn vrije tijd.

Bij vv Alblasserdam voelt Sven zich thuis, vooral omdat hij daar samen met zijn vrienden kan voetballen. Hij heeft een suggestie ter verbetering van de club: een mooie voetbalkooi buiten, waar spelers zoals hijzelf nog meer plezier kunnen beleven.

In het eerste elftal van vv Alblasserdam zijn Mustafa Erol en Jordy Wemelsfelder de favoriete spelers van Sven. Hij zou dolgraag met Mustafa op de foto willen.

Hoewel de club al regelmatig activiteiten organiseert, staat Sven open voor nieuwe ervaringen en activiteiten.

Wij wensen Sven heel veel plezier bij de wedstrijd Alblasserdam - Wieldrecht.
d4250b81-ed4b-4b2b-8962-6e631cb0a09b.jpeg