Pupil van de week: Sem Glinski

3 april 2024 13:45

Aanstaande zaterdag 6 april is de 11-jarige Sem Glinski de Pupil van de Week bij de wedstrijd tussen Alblasserdam en Haastrecht.

Sem, een enthousiaste voetballer uit groep 7 van basisschool Het Palet, speelt in het team JO11-1 van vv Alblasserdam als spits.

Sem, die later rechter wil worden, deelt zijn vrije tijd graag tussen voetballen en gamen. Zijn favoriete Nederlandse club is Feyenoord, terwijl Real Madrid zijn voorkeur heeft als buitenlandse club. Zijn bewondering voor voetbal gaat verder dan alleen de clubs; zijn favoriete speler is Jude Bellingham.

Wat Sem het leukst vindt bij vv Alblasserdam is het feit dat hij in hetzelfde team zit als vrienden van school. Hij heeft geen klachten over de club en vindt dat er niets veranderd hoeft te worden. Zijn favoriete speler bij het eerste elftal van vv Alblasserdam is Mark Buijs en hij hoopt op de gelegenheid om met zowel Buijs als Jonathan Kappen op de foto te gaan.

Als het op activiteiten aankomt, zou Sem graag deelnemen aan toernooien en graag een beker willen winnen!

Wij wensen Sem heel veel plezier tijdens de wedstrijd Alblasserdam - Haastrecht.
IMG_5626.jpeg