vv Alblasserdam verwelkomt Fortuna Sittard voor oefenwedstrijd

19 april 2024 12:45

Op woensdag 15 mei staat er een mooie affiche op het programma van vv Alblasserdam wanneer zij het opnemen tegen de Eredivisieclub Fortuna Sittard.

Deze ontmoeting is een mijlpaal voor Alblasserdam, aangezien zij de gelegenheid krijgen om te spelen tegen een club van zo'n hoog kaliber. Fortuna Sittard, onder leiding van trainer Danny Buijs, heeft zich dit seizoen weten te handhaven in de Eredivisie, een prestatie waar de club trots op mag zijn. Na eerdere wedstrijden tegen Feyenoord, ADO Den Haag en FC Dordrecht in voorgaande jaren, voegt Alblasserdam nu voor de vierde keer in de geschiedenis een wedstrijd tegen een BVO toe aan haar palmares.
Voor Alblasserdam biedt deze gelegenheid een unieke kans om zich te meten met gerenommeerde spelers als Kaj Sierhuis, Oğuzhan Özyakup , Alen Halilović en andere spelers van Fortuna Sittard.

Het belooft een enerverende wedstrijd te worden waar zowel spelers als supporters kunnen genieten van een unieke ervaring!

De aftrap staat gepland om 18.30 uur en de wedstrijd vindt plaats op het terrein van vv Alblasserdam: Sportpark Souburgh.

Tickets zijn verkrijgbaar aan de kassa op de wedstrijddag. De toegangsprijs bedraagt 1 euro voor jeugd tot 18 jaar en 5 euro voor volwassenen.

De opbrengst van dit evenement zal worden gebruikt ter bevordering van de verduurzaming van de accommodatie van vv Alblasserdam.

Voor meer informatie en updates over de wedstrijd: hou de website en onze socials in de gaten!

Flyer_Alblasserdam-Fortuna_Sittard-15-5-2024_def-page-001.jpg