Martin Nouwen wordt trainer van vv Alblasserdam 2

23 april 2024 7:15

VV Alblasserdam heeft voor het komende seizoen een ervaren trainer aan zich weten te binden. Martin Nouwen zal het tweede elftal van de club onder zijn hoede nemen.

Met een voetbalcarrière die hem langs clubs als Zwijndrecht, ASWH en Pelikaan heeft geleid en een succesvolle loopbaan als trainer bij onder andere Pelikaan, De Alblas, Groote Lindt, DFC, Alblasserdam, Papendrecht en Hardinxveld, brengt Nouwen een schat aan ervaring met zich mee.

In zijn nieuwe rol bij Alblasserdam 2 zal Nouwen nauw samenwerken met hoofdtrainer Tim den Haan, met als doel de jeugd klaar te stomen voor het eerste elftal. Het bestuur en de Technische Commissie van vv Alblasserdam hebben het volste vertrouwen in Nouwen's vermogen om de jeugdspelers verder te ontwikkelen, gezien zijn uitgebreide ervaring en expertise.

Met de aanstelling van Martin Nouwen als trainer voor Alblasserdam 2 zet vv Alblasserdam een belangrijke stap in de ontwikkeling van haar jeugdopleiding en kijkt vol vertrouwen uit naar een succesvol seizoen onder zijn leiding.

8d6a9b00-38b5-4d98-9749-156250d336d4.jpg