Derby-dag was top!

30 april 2016 12:45

Zaterdag 30 april was een top-dag bij VVA! We danken alle vrijwilligers die zich ontzettend ingezet hebben voor deze dag! Lees verder voor verslag en veel beeld èn filmmateriaal!

We kunnen terugkijken op een hele geslaagde dag! Klik op de foto's om het hele foto-album te bekijken!

De Reunie

Voor het succesvolle elftal uit midden jaren '60 organiseerden we een kleine reunie. Bijna het volledige team inclusief partners was aanwezig. Het gezelsschap werd ontvangen in de bestuurskamer en welkom geheten door onze voorzitter Arjan Maat. Na een korte uiteenzetting over de club gingen de heren mee het veld op en genoten de rest van de middag van de wedstrijd en werd er natuurlijk volop herinneringen opgehaald

De huldiging

Al jaren vaste waardes voor het eerste elftal, maar nog nooit in het zonnetje gezet! Mooie dag om dat wel te doen! Ahmet voor 250 wedstrijden en Johan voor maar liefst 350 wedstrijden! Trots op deze kanjers!

De wedstrijd

Een enerverende wedstrijd en een echte derby! Klik hier voor het verslagvan Regio-voetbal

videoverslag van Soccerreporter, inclusief interview met Johan de Vries en de pupil van de week: Levy den Breejen

BoB-promotieteam

Te gast bij ons was ook het BOB promotieteam. Als club doen we mee aan de campagne "bob in de sportkantine". We vinden het belangrijk om hier aandacht aan te schenken. Eerder hadden we met de Bob-quiz al de Limo voor de Bob gewonnen. Door een misvertand kon die niet ingezet worden, maar dat gaat zeker nog gebeuren op een andere dag!