Off day voor het vijfde

28 september 2019 14:30

B (Bram) Rikkers

Onbekend

Dit keer kort verslag. schatting is dat wij al vijfde van Alblasserdam ongeveer 65% balbezit hebben gehad in deze wedstrijd. Maar daarin hebben we misschien 2x de keeper getest. 1x vanuit een corner van Jeff en 1x met een schot van Peter. Verder nog een mooie volleykans van Han maar daarvoor hadden we een bezoeker van de wedstrijd De Ablas 1 - VVA 1 nodig om de bal te moeten halen.

ASWH, wederom bestaande uit een team jongelingen, counterde slim. Eerste doelpunt in de eerste helft leek houdbaar maar het schot van afstand suisde in het doel. Met de rust was het 0-3. Tweede helft wat omzettingen (geheel nieuwe voorhoede) maar dat mocht niet baten. Lange tijd bleef het 0-3 maar toch liep ASWH uit naar 0-7. Wat een deceptie !!!!

Maar laten we afsluiten met een heerlijk feitje; VVA 1 heeft op heerlijke wijze een 2-1 achterstand om weten te buigen in een 2-3 overwinning. LEKKER MAN !!!! Laten we volgende week als vijfde het voorbeeld van onze mannen van het eerste maar eens volgen dan.