VVA5 gaat draaien

19 oktober 2019 14:30

Carlos de Jong

Onbekend

Gelukkig ging de wedstrijd door. Vele afwezigen bij VVA5 maar we konden gelukkig rekenen op Lucas, Martijn, Marc en Jeremy !!! Thanks gasten.

Met een heerlijk middenveld van Michael en Arjan in het midden en Wesley (eindelijk weer terug van een blessure) op links en Martijn Vink op rechts stond de basis vast. Mooi voetbal met gebruik van het middenveld leek voor de hand te liggen. Het eerste kwartier was echter even beetje wennen. Wel een aantal kansen met schoten van Jeff (over), Michael (paal) en Danny (zijnet). Helaas geen goals. Hierna kwam Drechtstreek er even uit maar dat was van korte duur. Penalty Alblasserdam............ DE kans op 1-0 (eindelijk op voorsprong zou je denken). Jeff ging klaarstaan maar verprutste deze kans. Ach, het was helemaal geen penalty dus boeien. We waren beter. Nog geen 5 minuten later scoort Jeff alsnog de 1-0 via een pass van Danny.

De verdediging stond als een huis wat heerlijk spelen is voor voorhoede en middenlinie. Met de rust was het 5-0 door goals van Jeff (2x), Lucas, Wesley en een heerlijk afstandsschot van Michael.

Na de rust verving Peter Jeff en kwam Robbert erin voor Wesley. Het werd al snel 6-0 door een goed spelende Martijn Vink. Hierna even een smetje op de wedstrijd; 6-1. Iedereen naar voren georiënteerd dus counter Drechtstreek. Uiteindelijk liep het uit naar 9-1 door treffers van Martijn, Danny en Peter.

Eigenlijk een heel eenvoudige overwinning. Op naar Hardinxveld volgende week. Na een magere start tegen Sliedrecht en ASWH draaien we nu lekker mee.