“Zo moeilijk is het niet de nul te houden”

Alblasserdam 5

VV Papendrecht 5

Ruben Cronie (intikker)
Ruben Cronie (schot)
Ruben Cronie (intikker)
Assist: John Baljé
Assist: Martijn Vink

30 november 2019 14:30

Davey van der Rhee

Onbekend

Na drie verliespotjes op rij was VVA5 getergd. Tegen het lager geklasseerde Papendrecht werd er weer gewerkt aan het zelfvertrouwen. Wesley, Arjan, Lennard en Dennis waren weer terug na tijdelijke afwezigheid. Dennis was vorige week zo enorm geschrokken dat hij een hele wedstrijd moest ballen dat hij zich teveel moed had ingedronken. Vandaag zijn revanche in de eerste hellft.

In de eerste helft gebeurde er niet veel. De mooie 1-0 van onze parel Ruben op een voorzet van Lenny was een schaars hoogtepunt. Alle credits in de eerste helft gaan naar Peetje van der Woerd. Hij was bereid op goal te gaan staan en hoe !!! In de eerste helft zorgde hij ervoor met een katachtige redding en een redding met de scheen dat VVA5 kon gaan rusten met een voorsprong.
Tijdens het interview met de verslaggever sprak de heer Vd Woerd de volgende woorde; "zo moeilijk is het niet hoor de nul te houden"...............

Ondanks het gemis van toppers als Eddy B en Marco (beiden tijdelijk gepromoveerd naar veteranen),  Michael P (horrorblessure), Bert (niet fit), Jeff (hamstring), Han (pakjesavond?) blijft het kwaliteitsniveau hoog. VVA 5 kon het zelfs veroorloven Arjan Kik en John Balje de eerste helft reserve te zetten.

Tweede helft stond het zelfs nog beter. Dit terwijl de eerste helft al klasse was. Dennis eruit voor John, Arjan kwam voor Keyvan en Lucas en Martijn (kanjers van het derde) kwamen erin voor Kaj en Robbert.

Ruben zette in de tweede helft een Cronie op zijn mooie wedstrijd. Hij scoorde de 2-0 en 3-0. Voetballen doe je samen dus lof gaat uit naar Lucas en John die de assists gaven. In de slotminuut maakte Wesley nog een welverdiende 4-0 op aangeven van Martijn Vink.

In het tweede bedrijf had gelegenheidsgoalie Peter niet veel meer te doen. Ondanks 3 goals van Ruben mogen we deze clean sheet niet zomaar voorbij gaan. Mijn advies Peter man of the match. Eindelijk iemand die het netje schoon heeft gehouden !!! Alle dank naar Davey die als scheids weer voor ons klaarstond !!! Thanks makker