Koploper Alblasserdam verspeelt punten

15 februari 2020 15:00

D. de Witte

Onbekend

SCHOONHOVEN • Koploper Alblasserdam liet in Schoonhoven twee punten liggen: 0-0. Met een wedstrijd meer is de voorsprong op SVW nu slechts twee punten.

"In het begin hebben we veel kansen gehad, maar daarna voetbalden we niet echt meer", vatte trainer Dennis Schoonewil de wedstrijd samen. "Zij kleunden erin en wij speelden matig. We waren niet scherp."

In de eeste minuut kwam Glenn de Jong al één-op-één met de keeper te staan en in de tiende minuut opnieuw. Ook Umut Takac wist in zo'n ideale situatie terecht te komen maar miste eveneens.

"Vervolgens zat het voor ons ook nog mee. Schoonhoven had de bal waarschijnlijk over de doellijn gekregen, maar de scheidsrechter kon dit niet constateren. Al met al was het wel een terechte uitslag."