Kort en bondig

17 november 2018 14:30

Quinten Faasen

Onbekend

Eerste helft top. Stond heerlijk op het veld. Wel stevige duels maar dat weet je met GSC/ODS als tegenstander. Mooie assist van Thomas op Arne op 1-0. Een paar mooie reddingen van Valster zorgde ervoor dat dit de stand was bij rust.

Toen gebeurde het. De coach ging wisselen om het wisselen. Iedereen heeft namelijk recht op een helft ballen. Coachje zelf dus ook. De communiacatie met sluitpost en zwager liep al stroef en jawel binnen 5 minuten lag de 1-1 in de touwen. Laten we het een verdedigende dwaling noemen.

Niets stond goed in het tweede bedrijf en GSC ging nog gekker gedrag vertonen. Wat een stelletje was dat. Gelukkig kunnen we maandag allemaal nog weken !!! Uitwedstrijd laten we lekker aan ons voorbij gaan. Uiteindelijk werd het 1-3 door matig verdedigend werk.

5 minuten eerder afgefloten door een gillende keukenmeid van GSC. Jammer dat ogenschijnlijk zielige hoopjes mens denken dat ze met een stel houthakkers achter zich alles denken te kunnen maken. Alleen zijn ze niets maar in een shirt van een dergelijke vereniging ineens het mannetje. Bah. Maar terecht verloren en jammer voor de jeugdige scheidsrechter Quinten die het niet verdiende deze wedstrijd te moeten fluiten.

Wat mij betreft Arne man of the match (en Robin natuurlijk).

Speciale dank gaat nog uit naar Ed vd Plaat en John B die ondanks de blessures toch de tijd namen om bij onze jongens te komen kijken. Vooral Ed heeft met zijn technisch inzicht een flinke toegevoegde waarde langs de lijn. Bedankt mannen weer voor de support.