Bericht van de topscoorder....,

Assist: Ruben Cronie

13 oktober 2018 14:30

Onbekend

De dag was zonnig en zo waren wij voor de wedstrijd ook gestemd. Vooraf werd er al besproken om misschien maar gewoon een biertje te pakken op het terras en de wedstrijd op papier af te doen. Als we de uitslag vooraf hadden geweten dan was het besluit simpel geweest.

Vol goede moed gingen we van start met de eerste helft. Wederom, net als de week daarvoor, waren wij de bovenliggende partij. Helaas ook dit keer hebben wij in de eerste helft een tegendoelpunt moeten incasseren. Eind helft 1 ruimde Robbert het veld voor Bert. Teleurgesteld maar nog zeker niet uit het veld geslagen keerden wij voor de rust naar de kleedkamers.

In de tweede helft kwam Mo er voor Arne in en Robin voor Drilon. Ook op de bank geen gebrek aan kwaliteit !! Na ongeveer 60 minuten kwam de keeper van de tegenstander iets te ver uit het doel en wist Ruben het balletje subliem over de keeper heen te liften op het koppie van Edwin. Kopbal in het netje was voor heM een koud kunstje.

Helaas wist Groot-Ammers de voorsprong weer terug te pakken. Mooi zo’n communicatiestoornis tussen sluitpost en topscoorder. Meeverdedigen door sommigen blijft lastig. Duwtje naar links, duik naar rechts, balletje door het midden. Hoppa 2-1 achter. Ondanks dat een ieder de schouders er onder zette, lukte het niet meer om toch nog een punt mee naar huis te nemen. Eindstand 2-1.

Nog 1 klein akkefietje. Er is 5 minuten eerder afgefloten omdat er een 'onenigheidje' was tussen de scheids en Robin, waardoor Robin (overigens geheel terecht) een rode kaart kreeg. Rode kaart is niet opgeschreven maar de coach (welke overigens schitterde door afwezigheid) beraad zich nog over een mogelijke straf. Info volgt.

volgende week zijn we vrij. Kunnen we goed onze nederlagen analyseren. Daarna tegen de nummer laatst Rijsoord. Hopen op forse regenbuien want dan presteren we opperbest.