Goed partij geboden

13 april 2019 14:30

Frank Bosch

Onbekend

We trapten af met een zonnetje maar guur windje op sportpark Souburgh. Tegenstander De Zwerver, flink hoger op de ranglijst gepositioneerd, was onze tegenstander. Met behulp van het derde en de veteranen konden we een team op de been krijgen welke uiteindelijk goed tegenstand bood aan de mannen uit Kinderdijk.

De eerste minuten ging de wedstrijd gelijk op. Leuke sportieve pot tekende zich aan. Helaas was het de rechtsbuiten van De Zwerver die opstoomde en de bal klaar lag voor de spits. Jeremy, geleende keeper van het derde die overigens foutloos keepte, was kansloos. Kaj en GandalF keken elkaar wat appelig aan en wisten dat het mis was. 0-1.

Al snel pakte VVA 4 het weer op en kregen aardig wat kleine kansjes. Uiteindelijk kwam de bal via Jeffrey aan de linkerkant in de voeten van Gandalf. 1, voor Gandalf begrippen, soepele beweging ging aan het sublieme schot vooraf. BAM 1-1 en terecht.

Opnieuw kwam het redelijk combinerende De Zwerver weer op voorsprong. Wederom via de rechterflank waar Bert het lastig had tegen een 25 jaar jongere speler. Ook nu was de verdediging kansloos. Toch rechtte VVA de rug en waren er legio kansen op 2-2. De mooiste was voor Eddy B welke een pass van Stephen om zeep hielp. Toch kwamen we voor rust op 2-2.

Een weergaloos Pirlo balletje van Jeff zette Stephen vrij en hij rondde netjes af. Al met al een passende ruststand met licht voordeel voor VVA.

De tweede helft was een wat ander verhaal. Lennard en Stephen moesten beiden werken maar gelukkig hadden we Robbert en Michel Vlerkie nog om dit gemis op te vangen. Helaas leverden we daarmee wel iets van loopvermogen en aanvallende impulsen in. Ook hadden we geen grensrechter meer πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚.

We hebben enorm ons best gedaan om staande te blijven maar bij sommigen speelde de leeftijd op. Toch kregen we nog kansen. Via een vrije trap van Gandalf kwam de ongelukkige Eddy B vrij voor de keeper maar was de aanname niet best. Wel enorm veel complimenten voor zijn werklust. Man oh man wat kunnen die Eddy B, Keyvan, Arne, Jeffrey en Stephen een meters afleggen.

Uiteindelijk verloren we de wedstrijd met 2-4 maar kunnen we terugkijken op een goede pot voetbal. Het had zowel flink meer kunnen zijn maar met wat geluk en wanneer we voorin wat meer kracht hadden gehad zat er meer in. Sportieve pot en complimenten aan iedereen. Jaja zelfs aan Frank Bosch die op zijn vrije zaterdag bereid bleek ons cluppie te fluiten. Top gedaan Frankie !!! Ook Arjan bedankt voor je support πŸ‘πŸΌ.

Op naar volgende week tegen GSC / ODS. Mits we voldoende spelers hebben.