3 punten ondanks hondenweer

22 september 2018 12:30

Mr X

Onbekend

Eerste wedstrijd van een nieuw seizoen VVA4. Na 3 bekerwedstrijden met wisselende resultaten was het tijd voor duel 1. Pelikaan 10 uit altijd lastig !! Eerste helft is samen te vatten in vier zinnen. Alblasserdam de kansen. Doelpunt voor Pelikaan. Aderlating VVA 4 door uitvallen Ruben. Sliding Davey ter beperking van de schade.

De tweede helft ging het los. Dit zowel qua weer als qua voetbal. Verdediging bestaande uit Kaj, Lennard, Bert en Stephen (3de) stond als een huis. Sluitpost Arjan had het rustig. Middenveld liet zien waarom coach Gandalf voor deze opstelling gekozen had. Thomas Gulden bleek een daalder waard toen hij na een corner van Jeffrey het gat trok waardoor de verdediging van Pelikaan het niet meer wist. Vanuit de voorzet van Jeff scoorde nieuwkomer Keyvan zijn eerste goal voor VVA4. Man wat een ontlading.

Na een kleine omzetting was het de beurt aan linkshalf (bijna linksbuiten) Eddy B. We wisten niet dat hij een dergelijk schot in zich had. Wat een heerlijke goal in het uiterste hoekje. Direct daarna zaken wat omgezet en weer terug naar het vertrouwde 4-4-2. Na eerst een aanslag op het middenveld te hebben overleefd, ging Robinho daarna als een volleerde Schwalbekoning naar de grond en kreeg een penalty. Regel is diegene die geveld wordt neemt de penal niet. We hadden allemaal liever Mo zien trappen. Je merkt het al, onze klassespits miste.

Uiteindelijk een superresultaat met een drietal spelers van de match; KEYVAN, EDDY B EN THOMAS. Op naar IFC thuis !!!!