Trots

Alblasserdam 4

10 november 2018 14:30

Onbekend

Op naar Sliedrecht dacht VVA4 op zaterdag 10 november 2018. 1 voor 1 kwamen ze binnendruppelen. Matige voorbereiding maar wat een wedstrijd !!!

We startten goed met druk op de tegenstander. Het derde had twee kanjers uitgeleend aan VVA4 omdat door omstandigheden wat spelers afwezig waren. Jeremy was onze sluitpost en de coach besloot Stephen in de spits te plaatsen. Dit wierp direct zijn vruchten af. Een bal van achteruit op Jeff. Hij stoomde op, legde de bal strak breed en hoppa Stephen met een heerlijke goal 0-1.

Wat waren we goed. Middenveld stond fantastisch met Lennard en Thomas. Heerlijk om die gasten zo de gaten zien dichtlopen en het spel te zien verdelen. Achterin stond het als een huis met senior Bert op links, benjamin Davey op rechts en Kaj en Marco in het midden. Ondanks het feit dat hij een goede eerste helft speelde was Drilon de oorzaak van de 1-1. Iedereen stapte voor buitenspel maar hij liep helaas niet mee. Toch chapeau voor de twee halfjes in de eerste helft. Eddy B wat een stamina !!! Hij bleef gaan. Met 1-1 de rust in nadat Jeremy en de sluitpost van Sliedrecht beiden nog fantastische reddingen lieten zien.

In de rust werd de gehele rechterkant vervangen. Davey en Drilon maakten plaats voor Robbert en Arne. Dit zorgde in de eerste minuten na rust voor wat onduidelijkheid, maar we pakten het snel weer op. Sliedrecht werd iets beter, maar nu was het voorin andersom. Stephen kreeg de bal en die wist de goalie te passeren en legde hem vanaf de achterlijn terug op Jeff. Heerlijk rustig tikte hij hem erin. Jeff speelde voorin een dijk van een partij. Niet normaal wat een inzet.

Sliedrecht liet het er niet bij zitten. Ze gebruikten de snelheid goed en dat werd pijnlijk duidelijk bij de 2-2. Eerst werd Kaj eruit gelopen en ook Marco bleek slechts een pion voor de spits. Jeremy greep niet goed in en de tegenstander maakte gelijk.

Ongeveer 15 minuten voor tijd kreeg Jeff een krampaanval. Er zat gewoon een alien in zijn kuit. Gewoon creepy !!! Kort daarna kregen we een corner, versierd door Arne die super inviel. Marco stuurde Kaj mee naar voren, maar wat er toen gebeurde overtrof zelfs zijn verwachtingen.

Corner wordt genomen. Kaj kiest positie net na de penaltystip. Kaj volgt de bal met een messcherp oog. Kaj gaat de lucht in en zoals Van Basten tegen Den Bosch scoorde, zo scoorde Kaj tegen Sliedrecht de uiteindelijk winnende goal. Onderkant lat erin. Wat een heerlijke ontlading. Wat mij betreft gaan de spitsen Ruben en Robin op trainingskamp om dit van Kaj te leren !!! De naschokken door het neerkomen van Kaj op de overigens heerlijke grasmat zullen nog lang gevoeld worden in Sliedrecht Oost.

Ondanks wat druk en wat hulp van de man met de fluit lukte het Sliedrecht niet VVA4 te breken. Drie punten in de pocket. Er waren veel mannen van de wedstrijd, lastig iemand aan te wijzen. Speciale dank aan de mannen van het derde.

Speciale aandacht nog voor een aantal mensen,
John, super dat je er was vriend. Bedankt voor je support, hopelijk ben je er snel weer bij !!!
Robin, we hebben je gemist maat. Heel veel sterkte met die kanjer van je. Volgende keer weer gewoon in de spits ????.
Bert, puike partij man en dat op je laatste benen.

Op naar volgende week thuis tegen GSC/ODS. We gaan voor een inhaalrace !!!
Respect voor ons allemaal mannen ????