VVA4 geeft het weg in 2e helft

9 maart 2019 14:30

Marco Cornelisse / Davey vd Rhee

Onbekend

Uit wonnen we de pot tegen Sliedrecht nog met als kers op de taart die omhaal van Kaj. Wat een heerlijke pot was dat zeg. Nu thuis waren de weersomstandig het die voetballen lastig maakte. Eerste helft VVA met windje mee. We kwamen 2-0 voor. Mooie treffers van Jeffrey en combinatie tussen Eddy B (assist) en Robinho. Klasse goals. Direct hierna scoorde Sliedrecht twee keer uit messscherpe counters. Toch kwamen we weer op voorsprong door een treffer van Stephen (effe geleend van het derde). Voor de rust werd het nog 3-3.

De wissel van scheids pakte in de tweede helft niet goed uit. Gandalf, in de eerste helft foutloos, bleek in de tweede helft verdedigend een aanfluiting. Had dit te maken met de irritatie voor de wedstrijd, de wind of is het gewoonweg verval !!! Laten we het op de wind houden. Aanvallend echter zorgde hij met twee steekpasses nog voor enig gevaar. Van de bij treffers na de rust voor Sliedrecht; JA U LEEST HET GOED het werd 3-8 uiteindelijk waren er drie te wijten aan Gandalf zijn  mindere spel. Had ie maar blijven fluiten !!! Vooral de laatste goal was om te janken.

De andere twee tegentreffers waren ook verdedigende bloopers. Maar laten we het maar op de wind houden.

Mijn dank wil ik nog uitspreken naar Johnny B. Dankzij hem hadden we nog een vlagger de tweede helft. Ondanks zijn blessure was hij aanwezig en heeft hij het team bijgestaan. Voor mij is hij man of the match. Verder hadden we uiteindelijk 11 man !!! Laten we in de spiegel kijken. Het is een teamsport mannen, we hebben elkaar hard nodig. Wanneer ik op donderdag aangeef dat we maar twee wissels hebben, stel dan alles in het werk om er toch bij te zijn !!!
Ook wanneer je geblesseerd bent lijkt het mij tof dat je een beetje betrokkenheid toont.