Goed teruggekomen

Alblasserdam JO15-1

29 september 2018 11:00

Onbekend

Uit in Hoge Zwaluwe bij de kleine club HZ 75 hebben de boys van VVA JO15-1 een mooie prestatie geleverd. Tot twee maal toe wisten ze een achterstand om te buigen. Eindstand van 2-2 was niet terecht maar ja...... beter dan een verliespotje.

Een paar rare beslissingen van de scheids, trainer achter de boarding gestuurd, aparte vlagger waren een aantal gebeurtenissen. Vooral de vlagger pakte twee puntjes af. Verder hadden we zelf doelpuntjes moeten maken maar het bleef 2-2. Dat wordt trainen op afwerken op doel !!!

Man van de wedstrijd was er niet. Het was een teamprestatie ????