Alblasserdam rommelt verder in de beker

Alblasserdam 1

DHV 1

Buwalda (intikker)
... (schot)

10 november 2018 14:30

A.J.M. Fitters

Onbekend

ALBLASSERDAM - Alblasserdam stuurde DHV met 4-1 huiswaarts en verlengt het bekertoernooi zodoende met nog minimaal één wedstrijd.

“Het voelde echter wel voor zowel hen als ons als een verplicht nummer”, vond trainer Dennis Schoonewil. “Ik heb dan ook wat jongens meer speeltijd gegund met als gevolg dat het een zeer rommelige wedstrijd werd.”

Ondanks de vele mutaties in de opstelling kwamen de Damdorpers vlug op 2-0 door treffers van Leroy Naaktgeboren en Dylan van Galen. Damien Buwalda leek het duel te beslissen maar de bezoekers uit Zevenbergschenhoek deden vervolgens wat terug en hadden kansen op de aansluitingstreffer. Youri Groenendijk maakte met de 4-1 aan alle spanning een einde.