Bijzondere zege voor Alblasserdam

16 februari 2019 14:30

K. Konings

Onbekend

ALBLASSERDAM - Bij vv Alblasserdam stond de voorbije week in het teken van rouw vanwege het overlijden van de zo gewaardeerde vrijwilliger Ralph Faasen.

"Zijn heengaan heeft ons allemaal diep geraakt", verwoordde trainer Dennis Schoonewil het collectieve gevoel op Souburgh. "Ik vind het machtig mooi dat de jongens er zaterdag stónden in het duel met Hardinxveld. We voetbalden ter nagedachtenis aan Ralph, wiens vrouw en kinderen zaterdag bij de wedstrijd aanwezig waren. Puur kippenvel."

Alblasserdam won het duel met 2-0. Murat Elibol en Damien Buwalda maakten de doelpunten.

Klik hier voor meer foto's