Toernooidrukte op onze velden

10 juni 2018 22:15

Van oudsher zijn de maanden mei en juni dé toernooimaanden voor de voetbalverenigingen. Zo ook bij ons! Drijvende krachten achter onze toernooicommissie zijn Frank Bosch en Marco Cornelisse. Het schoolvoetbaltoernooi en het Jaap Mennema Pupillentoernooi voor de O9 pupillen zijn mede dankzij hun inzet weer prima verlopen.

Diverse teams hebben bij verschillende verenigingen een toernooi gespeeld maar ook op onze eigen velden waren er dus volop toernooiactiviteiten.

Schoolvoetbal
Op woendsdag 16 mei streden de groepen 5 en 6 tijdens het schoolvoetbaltoernooi. Op 30 mei waren de groepen 7 en 8 aan de beurt. Het waren beide mooie en zonnige dagen en dat zorgde ook voor gezellige drukte langs de lijn. De kinderen streden fanatiek voor de eer van hun school. Alle teams zijn met hun gewonnen beker op de foto gezet:
Klik hier voor de groepen 5 en 6 en klik hier voor de groepen 7 en 8.

Marco kon ook weer rekenen op de scheidsrechterskwaliteiten van Harm Geerlings! (die de foto niet zo nodig vond ;) )

KNVB regiofinales
Zaterdag 2 juni waren er de hele dag bekerfinales op onze velden te bewonderen. De KNVB had ons de finales toegewezen ivm met ons 90 jarig bestaan.
De finales van de jongste pupillen werden gefloten door onze eigen clubscheidsrechters Tarik, Deniz en Mike. Zij floten prima wedstrijden waardoor zij zelfs de KNVB scheidsrechters hebben geassisteerd bij de O13 wedstrijden. En door een blessure van één van de KNVB scheidsrechters werd Glenn de Jong ingezet als scheids bij de finale van de O13-meiden. We zijn trots op de jongens die bewezen hebben prima te zijn opgeleid! Top gedaan mannen!

Klik hier voor de foto's van deze gezellige dag,

Jaap Mennema Pupillentoernooi
Zaterdag 9 juni organiseerden weer ons eigen thuistoernooi voor de JO9 pupillen. Vanaf dit jaar het Jaap Mennema Pupillentoernooi.  Voor deze gelegenheid was de dochter van de heer Jaap Mennema naar de club gekomen om de prijzen uit te reiken.

Kinderen genoten van de wedstrijdjes, de coole stormbaan en natuurlijk het bekende broodje knakworst die bij dit toernooi hoort. Het toernooi verliep als vanouds op rolletjes. We hebben mooie complimenten gehoord die dag en ook op social media is de organisatie van dit toernooi geprezen.

Dikke pluim voor alle vrijwilligers die zo hard gewerkt hebben om de toernooi-dagen zo succesvol te laten verlopen!